ENTER | 4ο φεστιβάλ τέχνης/επιστήμης/τεχνολογίας
18 – 25 Απριλίου, 2009
Πράγα, Τσεχία
http://enter4.org/
Το “Tag ties and affective spies” παρουσιάζεται αυτό το διάστημα στην έκθεση του διεθνούς φεστιβάλ τέχνης, επιστήμης και τεχνολογίας ENTER που διοργανώνεται από το κέντρο CIANT στην Πράγα.
Η τέταρτη έκδοση του ENTER συγκεντρώνει καλλιτέχνες και ερευνητές που θίγουν τις τρέχουσες εξελίξεις στα αποκαλούμενα νέα μέσα και τοποθετούνται σε σχέση με το θέμα της προσαρμοστικότητας, που είναι και ο τίτλος του φετινού φεστιβάλ. Τα έργα που φιλοξενούνται από την Τσεχία και τη διεθνή σκηνή χαρακτηρίζουν μία σειρά από tags όπως τα ακόλουθα: "νάνο, μίκρο, μάκρο, δίκτυο, κοινωνικό διαδίκτυο, ζωή, μη-ζωή, ιονόσφαιρα, χώρος, πληροφορία, διερεύνηση, φάσμα, μαγνητικό, αντίληψη, προτόγωνο, τελετουργικό, μυαλό, κώδικας, κίνηση, ρομπότ". Με περισσότερους από 80 συμμετέχοντες από 20 χώρες, το φεστιβάλ παρουσιάζει ένα πρόγραμμα από performances, εκθέσεις, εργαστήρια και διαλέξεις που λαμβάνουν χώρα από τις 18 έως και τις 25 Απριλίου 2009.
ENTER | 4th international art/ science/ technology festival
April 18-25, 2009
Prague, Czech Republic
http://enter4.org/
“Tag ties and affective spies” is currently hosted in the exhibition of ENTER, the international biannual art, science and technology festival which is organised by CIANT center in Prague.
This fourth edition of ENTER brings together artists and researchers to present and discuss current developments in what we sometimes call new media art, while addressing this year's theme, adaptation. The projects of Czech and international artists share the following set of tags, among others: nano, micro, macro, network, social web, living, non-living, luminescence, ionosphere, space, data, exploration, spectrum, magnetic, perception, primitive, ritual, brain, code, motion, robot. With over 80 participants from over 20 countries, the festival presents a program of performances, exhibitions, workshops and lectures scheduled throughout one week between Saturday, April 18, and Saturday, April 25, 2009.
No comments:
Post a Comment