Πριν 2 χρόνια, τον Νοέμβριο του 2005, στο πλαίσιο της έκθεσης Βιντεογραφίες - Οι πρώτες δεκαετίες, το ΕΜΣΤ διοργάνωσε επτά Βιντεοαναγνώσεις σαν ένα ανοιχτό διακαλλιτεχνικό εργαστήριο ανάγνωσης, διαλόγου και ανταλλαγής απόψεων.
Η βιντεοανάγνωση της πρώτης του Δεκέμβρη ήταν αφιερωμένη στη Ρεμπέκα Χορν και το έργο της. Ο Κύριλλος Σαρρής μίλησε για την Κρεββατοκάμαρα του Μπάστερ και για άλλα έργα της, μέσα από τη δική του οπτική.
Ο Κύριλλος Σαρρής είναι γιατρός και ζωγράφος γι’αυτό και βλέπει το έργο της Χορν με μια άλλη, διαφορετική ματιά.
Η προβληματική του εστιάζεται στο γεγονός ότι η συγκεκριμένη ταινία αποτελεί μια συνάρθρωση δράσεων, φόρο τιμής στον Μπάστερ Κήτον σαν καλλιτέχνη.
Κεντρικό στοιχείο μια αναπηρική καρέκλα, ένας γιατρός, ένας αδιευκρίνιστος ιατρικός χώρος.
Ο Κύριλλος Σαρρής τονίζει την εσωτερική εξέλιξη αυτού του φιλμ, βλέπει τη σχέση του σώματος του Μπάστερ Κήτον με τα μηχανικά αντικείμενα που χρησιμοποιεί η Χορν στο έργο της. Βλέπει το φίδι, αυτή τη χθόνια θεότητα, το έμβλημα του Ιπποκράτη, να λειτουργεί σα σύμβολο της ιατρικής θεραπείας σε αυτό τον χώρο.
Στο Αρχείο του ΕΜΣΤ υπάρχει πλήρως καταγεγραμμένη και ψηφιοποιημένη αυτή η σειρά των παράλληλων εκδηλώσεων, να τί είπε λοιπόν ο Κύριλλος Σαρρής.
2 years ago, in November 2005, in the framework of the exhibition Videographies – The early decades, EMST organized seven Video-readings as an open artistic reading workshop with the aim to reveal various intertextual relations.
On the 1st of December a video reading - tribute to Rebecca Horn and her work was organized. Cyril Sarris talked about Buster’s Bedroom and her other work, through his own point of view.
Cyril Sarris is a doctor and an artist, that’s why he looks at her work through a different gaze.
His discourse is focused on the fact that the specific movie is constituted by a synarthrosis of performances, an homage to Buster Keaton as an artist.
The main feature a wheel chair, a doctor, a blurry medical space.
Cyril Sarris highlights the internal development of this film, he watches the connection between Buster Keaton’s body with the mechanical objects that Horn uses in her work. He perceives the snake, this infernal deity, the crest of Hippocrates, to function as the symbol of the medical treatment in that space.
EMST Archives have fully recorded and digitised this series of the parallel events, so this is what Cyril Sarris said.
Η βιντεοανάγνωση της πρώτης του Δεκέμβρη ήταν αφιερωμένη στη Ρεμπέκα Χορν και το έργο της. Ο Κύριλλος Σαρρής μίλησε για την Κρεββατοκάμαρα του Μπάστερ και για άλλα έργα της, μέσα από τη δική του οπτική.
Ο Κύριλλος Σαρρής είναι γιατρός και ζωγράφος γι’αυτό και βλέπει το έργο της Χορν με μια άλλη, διαφορετική ματιά.
Η προβληματική του εστιάζεται στο γεγονός ότι η συγκεκριμένη ταινία αποτελεί μια συνάρθρωση δράσεων, φόρο τιμής στον Μπάστερ Κήτον σαν καλλιτέχνη.
Κεντρικό στοιχείο μια αναπηρική καρέκλα, ένας γιατρός, ένας αδιευκρίνιστος ιατρικός χώρος.
Ο Κύριλλος Σαρρής τονίζει την εσωτερική εξέλιξη αυτού του φιλμ, βλέπει τη σχέση του σώματος του Μπάστερ Κήτον με τα μηχανικά αντικείμενα που χρησιμοποιεί η Χορν στο έργο της. Βλέπει το φίδι, αυτή τη χθόνια θεότητα, το έμβλημα του Ιπποκράτη, να λειτουργεί σα σύμβολο της ιατρικής θεραπείας σε αυτό τον χώρο.
Στο Αρχείο του ΕΜΣΤ υπάρχει πλήρως καταγεγραμμένη και ψηφιοποιημένη αυτή η σειρά των παράλληλων εκδηλώσεων, να τί είπε λοιπόν ο Κύριλλος Σαρρής.
2 years ago, in November 2005, in the framework of the exhibition Videographies – The early decades, EMST organized seven Video-readings as an open artistic reading workshop with the aim to reveal various intertextual relations.
On the 1st of December a video reading - tribute to Rebecca Horn and her work was organized. Cyril Sarris talked about Buster’s Bedroom and her other work, through his own point of view.
Cyril Sarris is a doctor and an artist, that’s why he looks at her work through a different gaze.
His discourse is focused on the fact that the specific movie is constituted by a synarthrosis of performances, an homage to Buster Keaton as an artist.
The main feature a wheel chair, a doctor, a blurry medical space.
Cyril Sarris highlights the internal development of this film, he watches the connection between Buster Keaton’s body with the mechanical objects that Horn uses in her work. He perceives the snake, this infernal deity, the crest of Hippocrates, to function as the symbol of the medical treatment in that space.
EMST Archives have fully recorded and digitised this series of the parallel events, so this is what Cyril Sarris said.
No comments:
Post a Comment